Завдання ЦК



БЛОГ РОЗРАХОВАНИЙ НА  ВИКЛАДАЧІВ ТА МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ 
МЕТАЛООБРОБНОГО, ЕНЕРГЕТИЧНОГО ТА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬ
КОГО ПРОФІЛЮ.


Методична проблема навчального закладу:

 

 

"Інноваційні підходи до навчання в процесі підготовки робітничих кадрів  як ефективний засіб розвитку ключових компетенцій учнів"

 

Методична проблема циклової комісії:

 

"Пошук шляхів підвищення якості навчального процесу в проведенні уроків  теоретичного та виробничого навчання»

 



МЕТА РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ  КОМІСІЇ:

v вивчення вимог до сучасного уроку, вдосконалення сучасного уроку;
v вивчення та впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, в тому числі інтерактивних форм і методів навчання, методу проектів, комп’ютерних технологій;
v ознайомлення  з позитивним досвідом роботи викладачів ліцею, міста, країни;
v підвищення якості знань учнів з предметів професійного спрямування;
v втілення в навчальний процес диференціації навчання як одного із засобів розвитку пізнавальної активності учнів;
v забезпечення професійного спрямування у викладанні предметів;
посилення індивідуальної роботи з обдарованими та здібними учнями, підготувати їх до участі в олімпіадах та конкурсах


                            Методична проблема навчального закладу:

 

"Інноваційні підходи до навчання в процесі підготовки робітничих кадрів як єфективний засіб розвитку ключових компетенцій учнів"

 

Для реалізації даної проблеми циклова  комісія металообробного, енергетичного та сільського -сподарського профілю ставить такі завдання:

·         Розробити шляхи і засоби індивідуальної та диференційованої роботи із здобувачами освіти на уроках теоретичного та виробничого навчання

  • Удосконалювати форми і методи навчання.
  • Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів циклової  комісії.
  • Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт учнів, олімпіади тощо.
  • Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.
  • Вивчення вимог до сучасного уроку, вдосконалення сучасного уроку;
  • Вивчення та впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних технологій, в тому числі інтерактивних форм і методів навчання, методу проектів, комп’ютерних технологій;
  • Ознайомлення  з позитивним досвідом роботи викладачів ліцею, міста, країни;
  • Підвищення якості знань учнів з предметів професійного спрямування;
  • Забезпечення професійного спрямування у викладанні предметів;

 

Кожен викладач та майстер виробничого навчання  індивідуально підходить до вирішення даної проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної проблеми ліцею.

Головне

БЛОГ РОЗРАХОВАНИЙ НА ВИКЛАДАЧІВ ТА МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ  Методична проблема навчального закладу:  "Інноваційні підходи до навч...