Методична
проблема навчального закладу:
"Інноваційні підходи до навчання в процесі
підготовки робітничих кадрів як ефективний засіб розвитку ключових компетенцій
учнів"
Методична
проблема циклової комісії:
"Пошук шляхів підвищення якості навчального
процесу в проведенні уроків теоретичного
та виробничого навчання»
"Інноваційні підходи до навчання в процесі
підготовки робітничих кадрів як єфективний засіб розвитку ключових компетенцій
учнів"
Для реалізації даної проблеми циклова
комісія металообробного, енергетичного та сільського -сподарського
профілю ставить такі завдання:
·
Розробити шляхи і засоби індивідуальної та
диференційованої роботи із здобувачами освіти на уроках теоретичного та
виробничого навчання
- Удосконалювати форми і методи навчання.
- Проявити творчий характер науково-методичної роботи всіх членів циклової
комісії.
- Проводити позакласну роботу, предметні тижні, семінари, виставки робіт
учнів, олімпіади тощо.
- Розвивати творчі здібності педагогічних працівників, підвищувати
рівень професійної компетентності, удосконалювати рівень самоосвіти.
- Вивчення вимог до сучасного уроку, вдосконалення сучасного уроку;
- Вивчення та впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних
технологій, в тому числі інтерактивних форм і методів навчання, методу
проектів, комп’ютерних технологій;
- Ознайомлення з позитивним
досвідом роботи викладачів ліцею, міста, країни;
- Підвищення якості знань учнів з предметів професійного спрямування;
- Забезпечення професійного спрямування у викладанні предметів;
Кожен викладач
та майстер виробничого навчання індивідуально підходить до вирішення даної
проблеми і працює над своїм проблемним питанням, яке є складовою загальної
проблеми ліцею.